Raport miesięczny za 10.2011
10-11-2011
Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Do najważniejszych informacji minionego miesiąca należy zaliczyć fakt, iż wg portalu chatbots.org Emitent został liderem pod względem ilości zrealizowanych projektów typu Wirtualny Doradca na świecie. Na dzień 31 października chatbots.org zarejestrował 48 implementacji Spółki. Na drugim miejscu znajduje się Artificial Solutions (44 wdrożenia), a dalej The Self Service Company (43).
W miesiącu październiku spółka kontynuowała intensywne działania handlowe związane z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, które zaowocowały podpisaniem pierwszej umowy wdrożenie samouczącego się systemu obsługi klienta wprowadzonego pod marką CC na potrzeby jednego z klientów CRMExperts (RB 51/2011).
Spółka uruchomiła kolejne realizacje Wirtualnego Doradcy dla WSEInfoEngine oraz Funduszu Hipotecznego Dom.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 51/2011 - Zawarcie istotnej umowy z CRMExperts Sp. J.
Raport nr 52/2011 - Raport miesięczny za 09.2011
Informacja na temat realizacji celów emisji
W miesiącu październiku Spółka kontynuowała rozpoczęte w poprzednich miesiącach prace nad nowymi wersjami produktów. Rozpoczęto testowanie nowego silnika wyszukiwarki semantycznej pod kątem jej wykorzystania w tematycznych serwisach internetowych.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 listopada 2011 roku - raport kwartalny za III kwartał 2011
14 grudnia 2011 roku - raport miesięczny za listopad 2011
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.
Do najważniejszych informacji minionego miesiąca należy zaliczyć fakt, iż wg portalu chatbots.org Emitent został liderem pod względem ilości zrealizowanych projektów typu Wirtualny Doradca na świecie. Na dzień 31 października chatbots.org zarejestrował 48 implementacji Spółki. Na drugim miejscu znajduje się Artificial Solutions (44 wdrożenia), a dalej The Self Service Company (43).
W miesiącu październiku spółka kontynuowała intensywne działania handlowe związane z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, które zaowocowały podpisaniem pierwszej umowy wdrożenie samouczącego się systemu obsługi klienta wprowadzonego pod marką CC na potrzeby jednego z klientów CRMExperts (RB 51/2011).
Spółka uruchomiła kolejne realizacje Wirtualnego Doradcy dla WSEInfoEngine oraz Funduszu Hipotecznego Dom.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 51/2011 - Zawarcie istotnej umowy z CRMExperts Sp. J.
Raport nr 52/2011 - Raport miesięczny za 09.2011
Informacja na temat realizacji celów emisji
W miesiącu październiku Spółka kontynuowała rozpoczęte w poprzednich miesiącach prace nad nowymi wersjami produktów. Rozpoczęto testowanie nowego silnika wyszukiwarki semantycznej pod kątem jej wykorzystania w tematycznych serwisach internetowych.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 listopada 2011 roku - raport kwartalny za III kwartał 2011
14 grudnia 2011 roku - raport miesięczny za listopad 2011
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.