pieniadz.pl

Raport za miesiÄ…c lipiec 2011

12-08-2011

Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.

W miesiącu lipcu spółka kontynuowała działania handlowe związane z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Działania te zaowocowały podpisaniem dwóch istotnych umów na wdrożenie produktów Emitenta: z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie oraz Orange Customer Service spółka z o.o. w Warszawie.

Spółka rozpoczęła również finalizowanie pierwszego kontraktu na wdrożenie rosyjskojęzycznej wersji Wirtualnego Doradcy dla jednego z rosyjskich sklepów internetowych.

Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raport nr 39/2011 - Zawarcie istotnej umowy

Raport nr 38/2011 - Zawarcie istotnej umowy

Raport nr 37/2011 - Raport miesięczny za 06.2011

Raport nr 36/2011 - Wpływ transzy środków z tytułu dotacji unijnej

Raport nr 35/2011 - Wprowadzenie na rynek nowego produktu

Informacja na temat realizacji celów emisji

W lipcu 2011 Emitent zakończył prace nad nową wersją oprogramowania Wirtualnego Doradcy. Oprogramowanie to zostało wprowadzone do sprzedaży pod marką "CC" w lipcu 2011 roku (RB 35/2011). Nowy produkt skierowany jest do organizacji obsługujących duże ilości konsumentów indywidualnych w szczególności na etapie obsługi posprzedażnej (sektor telekomunikacyjny, bankowy, ubezpieczeniowy, płatnej telewizji itp.).

CC to samouczący się system wsparcia obsługi klientów. System "uczy się" w oparciu o analizę pytań i udzielonych odpowiedzi przez pracowników działów obsługi klienta. Jego działanie jest podobne do działania tradycyjnego wirtualnego doradcy - system stara się odpowiedzieć na pytanie rozmówcy - jednak w przypadku braku odpowiedzi lub gdy odpowiedź jest niezadowalająca dla rozmówcy, rozmowa jest przekierowywana do live chata lub wysyłana emailem do pracownika działu obsługi. Po zakończeniu rozmowy zadane pytania oraz udzielone odpowiedzi mogą być automatycznie (lub po zatwierdzeniu przez administratora) przeindeksowane i umieszczone w bazie wiedzy CC. W ten sposób każda rozmowa wzbogaca i poszerza bazę wiedzy CC, co tym samym sprawia, iż coraz mniej pytań jest przekierowanych do konsultantów. Po pewnym czasie zapotrzebowanie na zasoby w postaci konsultantów zostaje znacznie ograniczone. Do zalet CC należy możliwość obniżenia kosztów obsługi klientów o co najmniej kilkadziesiąt procent, brak konieczności inwestowania w infrastrukturę informatyczną - wszystkie niezbędne zasoby informatyczne udostępniane są w formie usługi (Software as a Service) przez Stanusch Technologies, przyjazny model rozliczeń - model finansowy oparty jest o tzw. CPA - Cost Per Action (a więc za efektywne wykorzystanie systemu - opłaty pobierane są za przeprowadzone rozmowy), krótki czas uruchomienia rozwiązania - system może być udostępniony Klientowi w czasie jednego dnia roboczego.

Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

16 sierpnia 2011 roku - raport kwartalny za II kwartał 2011

15 września 2011 roku - raport miesięczny za sierpień 2011

Podstawa prawna:

Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm