Wprowadzenie na rynek nowego produktu
05-07-2011
Zarząd Stanusch Technologies S.A. informuje o wprowadzeniu na rynek nowego produktu - samouczącego się system obsługi klienta wprowadzonego na rynek pod nazwą CC. System umożliwia znaczną redukcję kosztów obsługi klientów oraz jest bardzo łatwy we wdrożeniu. CC umożliwia odpowiadanie na pytania zadawane w języku naturalnym przez użytkowników za pomocą aplikacji umieszczonej na stronie WWW. Najważniejszą cechą systemu jest jego zdolność do samouczenia się - w przypadku kiedy oprogramowanie nie potrafi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie (lub odpowiedź nie satysfakcjonuje użytkownika) - nieznane zagadnienie jest przekazywane bezpośrednio do "rzeczywistego" konsultanta (za pomocą formularza kontaktowego lub live chatu). Udzielona przez niego odpowiedź może być automatycznie zapisana w bazie wiedzy CC. Kiedy pojawi się ponownie podobnie sformułowane pytanie, system będzie w stanie na nie samodzielnie odpowiedzieć. Z czasem baza wiedzy CC będzie coraz większa a ilość pytań, które trafią do konsultantów będzie się systematycznie zmniejszać, co pozwoli na znaczną redukcję kosztów obsługi.
Nowy produkt będzie oferowany jako usługa w modelu SaaS (software as a service), a model rozliczeń oparty będzie o ilość udzielonych przez system odpowiedzi.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Nowy produkt będzie oferowany jako usługa w modelu SaaS (software as a service), a model rozliczeń oparty będzie o ilość udzielonych przez system odpowiedzi.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".