Raport miesięczny za kwiecień 2011 rok
13-05-2011
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym
emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla
kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Miesiąc kwiecień był dla spółki kolejnym miesiącem intensywnych działań handlowych, polegających na penetracji potencjalnych klientów i kontynuacji budowy tzw. pipeline sprzedażowego.
Najistotniejszą informacją dla Emitenta było zawarcie umowy ze spółką Sygnity S.A., której przedmiotem jest dostawa Wirtualnego Doradcy oraz Wirtualnego Inspektoratu dla potrzeb nowego portalu informacyjnego budowanego przez Sygnity w ramach platformy e-administracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Podpisana umowa o wartości 500 000 PLN przekracza 10 % kapitału własnego Spółki i stanowi największy kontrakt w historii Spółki. Projekt zostanie zrealizowany do końca 2011 roku.
W ramach realizowanej z firmą Archideko Sp. z.o.o. usługi Aiboot (RB 13/2011) Emitent informuje o otrzymaniu dwóch pierwszych zleceń na realizację ww. usługi dla: Nobel Biocare Polska Sp. z o. o. oraz Muzeum Mazowieckiego.
Spółka zakończyła prace nad projektem realizowanym dla firmy Electronic-Marketing & Linkmedia uruchamiając Wirtualnego Doradcę o imieniu Paula, która pełni rolę przewodnika po portalu.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu:
bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 21/2011 - Zawarcie istotnej umowy z Sygnity S.A.
Raport nr 20/2011 - Zawarcie umów z WSEInfoEngine S.A.
Raport nr 19/2011 - Raport miesięczny za miesiąc marzec 2011
Raport nr 18/2011 - Podpisanie umowy partnerskiej z Update CRM Sp. z o.o.
Raport nr 17/2011 - Zawarcie Umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
3. Informacja na temat realizacji celów emisji
W kwietniu 2011 Emitent realizował aktywnie cele emisyjne określone w Dokumencie Informacyjnym.
Z początkiem kwietnia Emitent rozpoczął współpracę z firmą Update CRM Sp. z o.o. (RB 18/2011) W ramach współpracy Emitent zintegruje oprogramowanie update.seven oferowane przez Update CRM Sp. z o.o. z Wyszukiwarką Semantyczną Stanusch Technologies S.A. celem automatyzacji obsługi procesu deduplikacji danych w systemie CRM. Taka funkcjonalność jest niezwykle istotna z perspektywy zapewnienia wysokiej jakości danych w systemach CRM, co przełoży się na obniżenie kosztów działań marketingu bezpośredniego oraz jakość analiz tworzonych przez użytkowników systemów CRM. Problem duplikujących się informacji (np. kontrahentów) należy do najtrudniejszych i do najczęściej pojawiających się problemów w administrowaniu bazami danych systemów klasy CRM, szczególnie w przypadku kiedy dane są niekompletne, z systemu korzysta duża liczba użytkowników lub system pracuje w strukturze rozproszonej. Integracja, obu systemów wpłynie na wzrost konkurencyjności
systemu update.seven oraz wzrost sprzedaży wyszukiwarki semantycznej oferowanej przez Emitenta.
W kwietniu Emitent rozpoczął również współpracę z WSEInfoEngine S.A. (RB 20/2011). Celem współpracy jest przygotowanie dedykowanej wersji oprogramowania Wirtualny Doradca, który będzie oferowany przez WSEInfoEngine firmom debiutującym lub funkcjonującym w ramach rynków zarządzanych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Dedykowana wersja oprogramowania będzie zawierała specjalizowaną bazę wiedzy informacji na temat spółek giełdowych ważnych z perspektywy inwestorów.
4. Kalendarz inwestora
Spółka planuje opublikować:
• do dnia 16 maja 2011 okresowy raport kwartalny za pierwszy kwartał 2011 roku
• do dnia 14 czerwca 2011 roku raport miesięczny za maj 2011 roku
• do dnia 16 czerwca 2011 okresowy raport roczny za 2010 rok
5. Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych
na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów
Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.
emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla
kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Miesiąc kwiecień był dla spółki kolejnym miesiącem intensywnych działań handlowych, polegających na penetracji potencjalnych klientów i kontynuacji budowy tzw. pipeline sprzedażowego.
Najistotniejszą informacją dla Emitenta było zawarcie umowy ze spółką Sygnity S.A., której przedmiotem jest dostawa Wirtualnego Doradcy oraz Wirtualnego Inspektoratu dla potrzeb nowego portalu informacyjnego budowanego przez Sygnity w ramach platformy e-administracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Podpisana umowa o wartości 500 000 PLN przekracza 10 % kapitału własnego Spółki i stanowi największy kontrakt w historii Spółki. Projekt zostanie zrealizowany do końca 2011 roku.
W ramach realizowanej z firmą Archideko Sp. z.o.o. usługi Aiboot (RB 13/2011) Emitent informuje o otrzymaniu dwóch pierwszych zleceń na realizację ww. usługi dla: Nobel Biocare Polska Sp. z o. o. oraz Muzeum Mazowieckiego.
Spółka zakończyła prace nad projektem realizowanym dla firmy Electronic-Marketing & Linkmedia uruchamiając Wirtualnego Doradcę o imieniu Paula, która pełni rolę przewodnika po portalu.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu:
bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 21/2011 - Zawarcie istotnej umowy z Sygnity S.A.
Raport nr 20/2011 - Zawarcie umów z WSEInfoEngine S.A.
Raport nr 19/2011 - Raport miesięczny za miesiąc marzec 2011
Raport nr 18/2011 - Podpisanie umowy partnerskiej z Update CRM Sp. z o.o.
Raport nr 17/2011 - Zawarcie Umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
3. Informacja na temat realizacji celów emisji
W kwietniu 2011 Emitent realizował aktywnie cele emisyjne określone w Dokumencie Informacyjnym.
Z początkiem kwietnia Emitent rozpoczął współpracę z firmą Update CRM Sp. z o.o. (RB 18/2011) W ramach współpracy Emitent zintegruje oprogramowanie update.seven oferowane przez Update CRM Sp. z o.o. z Wyszukiwarką Semantyczną Stanusch Technologies S.A. celem automatyzacji obsługi procesu deduplikacji danych w systemie CRM. Taka funkcjonalność jest niezwykle istotna z perspektywy zapewnienia wysokiej jakości danych w systemach CRM, co przełoży się na obniżenie kosztów działań marketingu bezpośredniego oraz jakość analiz tworzonych przez użytkowników systemów CRM. Problem duplikujących się informacji (np. kontrahentów) należy do najtrudniejszych i do najczęściej pojawiających się problemów w administrowaniu bazami danych systemów klasy CRM, szczególnie w przypadku kiedy dane są niekompletne, z systemu korzysta duża liczba użytkowników lub system pracuje w strukturze rozproszonej. Integracja, obu systemów wpłynie na wzrost konkurencyjności
systemu update.seven oraz wzrost sprzedaży wyszukiwarki semantycznej oferowanej przez Emitenta.
W kwietniu Emitent rozpoczął również współpracę z WSEInfoEngine S.A. (RB 20/2011). Celem współpracy jest przygotowanie dedykowanej wersji oprogramowania Wirtualny Doradca, który będzie oferowany przez WSEInfoEngine firmom debiutującym lub funkcjonującym w ramach rynków zarządzanych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Dedykowana wersja oprogramowania będzie zawierała specjalizowaną bazę wiedzy informacji na temat spółek giełdowych ważnych z perspektywy inwestorów.
4. Kalendarz inwestora
Spółka planuje opublikować:
• do dnia 16 maja 2011 okresowy raport kwartalny za pierwszy kwartał 2011 roku
• do dnia 14 czerwca 2011 roku raport miesięczny za maj 2011 roku
• do dnia 16 czerwca 2011 okresowy raport roczny za 2010 rok
5. Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych
na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów
Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.