Raport miesięczny za 08.2012
14-09-2012
Raport miesięczny za 08.2012
Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
W miesiącu sierpniu 2012 roku spółka kontynuowała działania związane z intensyfikacją sprzedaży. Działania te zaowocowały nawiązaniem nowych kontaktów handlowych.
Spółka podjęła również prace nad opracowaniem nowej strategii w zakresie działań Public Relations.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 33/2012 - Raport miesięczny za 07.2012.
Raport nr 34/2012 - Raport okresowy za II kwartał 2012 roku
Informacja na temat realizacji celów emisji
W ramach realizacji celów emisyjnych Spółka kontynuowała działania związane z komercjalizacją wprowadzonych w ubiegłych miesiącach na rynek nowych produktów. W szczególności działania te zostały skupione wokół sprzedaży:
Wirtualnego Doradcy przeznaczonego na rynki rosyjskojęzyczne
Wirtualnego Doradcy wyposażone w funkcję rozpoznawania mowy
Semantycznej wyszukiwarki leków
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 październik 2012 roku - raport miesięczny za wrzesień 2012
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.
Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
W miesiącu sierpniu 2012 roku spółka kontynuowała działania związane z intensyfikacją sprzedaży. Działania te zaowocowały nawiązaniem nowych kontaktów handlowych.
Spółka podjęła również prace nad opracowaniem nowej strategii w zakresie działań Public Relations.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 33/2012 - Raport miesięczny za 07.2012.
Raport nr 34/2012 - Raport okresowy za II kwartał 2012 roku
Informacja na temat realizacji celów emisji
W ramach realizacji celów emisyjnych Spółka kontynuowała działania związane z komercjalizacją wprowadzonych w ubiegłych miesiącach na rynek nowych produktów. W szczególności działania te zostały skupione wokół sprzedaży:
Wirtualnego Doradcy przeznaczonego na rynki rosyjskojęzyczne
Wirtualnego Doradcy wyposażone w funkcję rozpoznawania mowy
Semantycznej wyszukiwarki leków
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 październik 2012 roku - raport miesięczny za wrzesień 2012
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.