Raport miesięczny za 09.2012
12-10-2012
Raport miesięczny za 09.2012
Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
W miesiącu wrześniu 2012 roku spółka kontynuowała działania związane z intensyfikacją sprzedaży. Działania te zaowocowały nawiązaniem nowych kontaktów handlowych.
Spółka kontynuowała prace nad opracowaniem nowej strategii w zakresie działań Public Relations.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 35/2012 - Raport miesięczny za 08.2012.
Informacja na temat realizacji celów emisji
W ramach realizacji celów emisyjnych Spółka kontynuowała działania związane z komercjalizacją wprowadzonych w ubiegłych miesiącach na rynek nowych produktów. W szczególności działania te zostały skupione wokół sprzedaży oraz budowy strategii marketingowej Semantycznej wyszukiwarki leków.
Spóła podjęła również prace nad wersją Wirtualnego Doradcy wspomagającą proces szkoleń w zakresie e-learningu.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 listopada 2012 roku - raport miesięczny za październik 2012
14 listopada 2012 roku - raport okresowy za trzeci kwartał 2012
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.
Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
W miesiącu wrześniu 2012 roku spółka kontynuowała działania związane z intensyfikacją sprzedaży. Działania te zaowocowały nawiązaniem nowych kontaktów handlowych.
Spółka kontynuowała prace nad opracowaniem nowej strategii w zakresie działań Public Relations.
Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raport nr 35/2012 - Raport miesięczny za 08.2012.
Informacja na temat realizacji celów emisji
W ramach realizacji celów emisyjnych Spółka kontynuowała działania związane z komercjalizacją wprowadzonych w ubiegłych miesiącach na rynek nowych produktów. W szczególności działania te zostały skupione wokół sprzedaży oraz budowy strategii marketingowej Semantycznej wyszukiwarki leków.
Spóła podjęła również prace nad wersją Wirtualnego Doradcy wspomagającą proces szkoleń w zakresie e-learningu.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
14 listopada 2012 roku - raport miesięczny za październik 2012
14 listopada 2012 roku - raport okresowy za trzeci kwartał 2012
Podstawa prawna:
Raport opublikowany zgodnie z Zasadą nr 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect - Załącznik do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku.