Informacja o otrzymanym zamówieniu.
17-06-2010
Zarząd Suntech S.A . informuje, iż w dniu 16 czerwca br. otrzymał zamówienie od operatora Aster, którego przedmiotem jest rozbudowa systemu Network Inventory.
Aster Sp. z o.o. jest wieloletnim klientem Spółki. Powtarzające się zamówienia ze strony tego operatora związane są potwierdzeniem zwiększania zaangażowania systemów Suntech w działalność operacyjną Aster, który równolegle zwiększa również skalę tej działalności.
Podstawa prawna: §3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu.
Aster Sp. z o.o. jest wieloletnim klientem Spółki. Powtarzające się zamówienia ze strony tego operatora związane są potwierdzeniem zwiększania zaangażowania systemów Suntech w działalność operacyjną Aster, który równolegle zwiększa również skalę tej działalności.
Podstawa prawna: §3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu.