Wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie w spółce Emitenta
11-10-2011
Zarząd Surfland Systemy Komputerowe SA ("Emitent") informuje, iż podjął działania w celu zmiany funkcjonującego w spółce od 2004 roku informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie.
W drodze zapytania ofertowego wyłoniony został dostawca produktu pod nazwą "enova" - systemu najpełniej odpowiadającego wymaganiom Emitenta. W dniu 10.10.2011 wpłynęła do Emitenta podpisana przez dostawcę systemu, spółkę Solvena Management Systems Sp. z o.o, umowa na dostawę licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP wspomagającego planowanie i zarządzanie zasobami oraz kierowanie przedsiębiorstwem.
Zakres umowy obejmuje dostawę licencji na użytkowanie systemu "enova" i wdrożenie modułów: Handel, CRM, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Serwis, Księga Handlowa, Analizy Wielowymiarowe, Ewidencja Środków Pieniężnych. System zostanie dostosowany do organizacji Emitenta, usprawni m.in. przepływ informacji, dostarczy danych niezbędnych do podejmowania decyzji przez menedżerów oraz zapewni uzyskanie pełnego obrazu działalności operacyjnej i finansowej Emitenta.
Wartość inwestycji przekracza 70 tys. zł netto. Zakończenie wdrożenia przewidziano na 30.12.2011.
Informacja zostaje podana do wiadomości publicznej ze względu na jej istotność dla działalności Emitenta.
Podstawa prawna: § 3, ust. 2 pkt 2 Załącznika numer 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect.
W drodze zapytania ofertowego wyłoniony został dostawca produktu pod nazwą "enova" - systemu najpełniej odpowiadającego wymaganiom Emitenta. W dniu 10.10.2011 wpłynęła do Emitenta podpisana przez dostawcę systemu, spółkę Solvena Management Systems Sp. z o.o, umowa na dostawę licencji i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP wspomagającego planowanie i zarządzanie zasobami oraz kierowanie przedsiębiorstwem.
Zakres umowy obejmuje dostawę licencji na użytkowanie systemu "enova" i wdrożenie modułów: Handel, CRM, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Serwis, Księga Handlowa, Analizy Wielowymiarowe, Ewidencja Środków Pieniężnych. System zostanie dostosowany do organizacji Emitenta, usprawni m.in. przepływ informacji, dostarczy danych niezbędnych do podejmowania decyzji przez menedżerów oraz zapewni uzyskanie pełnego obrazu działalności operacyjnej i finansowej Emitenta.
Wartość inwestycji przekracza 70 tys. zł netto. Zakończenie wdrożenia przewidziano na 30.12.2011.
Informacja zostaje podana do wiadomości publicznej ze względu na jej istotność dla działalności Emitenta.
Podstawa prawna: § 3, ust. 2 pkt 2 Załącznika numer 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect.