Raport miesięczny za lipiec 2011 roku.
12-08-2011
Zarząd SYMBIO POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, działając w oparciu o postanowienia punktu 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect", przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2011 roku.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych SYMBIO POLSKA S.A.
W dniu 1 lipca 2011 roku zakończyła się subskrypcja prywatna akcji serii E Spółki SYMBIO. W ramach oferty prywatnej objęte zostało 492.121 (czterysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto dwadzieścia jeden) akcji zwykłych na okaziciela serii E, o wartości nominalnej 1,00 zł (jeden złoty) każda, po cenie emisyjnej 4,40 (cztery złote czterdzieści groszy) za jedną akcję. Łączne wpływy z emisji wyniosły 2.165.332,40 zł.
W lipcu SYMBIO Polska S.A. w dalszym ciągu realizowała założenia planu na sezon skupowy 2011. Spółka w lipcu skupowała głównie owoce m.in.: porzeczkę czarną, porzeczkę czerwoną oraz agrest i rozpoczęła skup cukinii ekologicznej. Jednocześnie przeprowadzano kontrolę, jakości surowca w gospodarstwach współpracujących z SYMBIO jak również audyty w chłodniach oraz młynach wykonujących usługowy przerób surowców na rzecz Spółki w celu kontroli jakości półproduktów SYMBIO.
W lipcu Spółka kontynuowała swoje działania mające na celu rozszerzenia bazy punktów sprzedaży produktów detalicznych. Finalizowane były również prace mające na celu wprowadzenie nowych produktów marki SYMBIO do oferty handlowej.
W lipcu 2011 roku Spółka, realizując kontrakty zagraniczne jak i sprzedaż krajową, osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości 1 084 tys. zł (ponad 67% wzrostu w porównaniu do lipca 2010 roku) z czego:
●843,01 tys. zł (77,7%) stanowiły przychody ze sprzedaży certyfikowanych mrożonych produktów ekologicznych sprzedawanych głównie do krajów Unii Europejskiej (ponad 110 % wzrostu w porównaniu do lipca 2010 roku)
●238,58 tys. zł (22%) przychody ze sprzedaży ekologicznych produktów i towarów detalicznych,
●2,40 tys. zł (0,2%) pozostałe przychody.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty EBI opublikowane w lipcu:
• Raport bieżący nr 21/2011 z dn. 2011-07-08: "Zakończenie subskrypcji akcji serii E"
• Raport bieżący nr 22/2011 z dn. 2011-07-14: "Raport miesięczny za czerwiec 2011 roku."
Raporty bieżące ESPI w lipcu nie były publikowane.
Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.symbio.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem
W lipcu 2011 roku nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 września 2011 r. Spółka planuje opublikować kolejny raport miesięczny.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych SYMBIO POLSKA S.A.
W dniu 1 lipca 2011 roku zakończyła się subskrypcja prywatna akcji serii E Spółki SYMBIO. W ramach oferty prywatnej objęte zostało 492.121 (czterysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto dwadzieścia jeden) akcji zwykłych na okaziciela serii E, o wartości nominalnej 1,00 zł (jeden złoty) każda, po cenie emisyjnej 4,40 (cztery złote czterdzieści groszy) za jedną akcję. Łączne wpływy z emisji wyniosły 2.165.332,40 zł.
W lipcu SYMBIO Polska S.A. w dalszym ciągu realizowała założenia planu na sezon skupowy 2011. Spółka w lipcu skupowała głównie owoce m.in.: porzeczkę czarną, porzeczkę czerwoną oraz agrest i rozpoczęła skup cukinii ekologicznej. Jednocześnie przeprowadzano kontrolę, jakości surowca w gospodarstwach współpracujących z SYMBIO jak również audyty w chłodniach oraz młynach wykonujących usługowy przerób surowców na rzecz Spółki w celu kontroli jakości półproduktów SYMBIO.
W lipcu Spółka kontynuowała swoje działania mające na celu rozszerzenia bazy punktów sprzedaży produktów detalicznych. Finalizowane były również prace mające na celu wprowadzenie nowych produktów marki SYMBIO do oferty handlowej.
W lipcu 2011 roku Spółka, realizując kontrakty zagraniczne jak i sprzedaż krajową, osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości 1 084 tys. zł (ponad 67% wzrostu w porównaniu do lipca 2010 roku) z czego:
●843,01 tys. zł (77,7%) stanowiły przychody ze sprzedaży certyfikowanych mrożonych produktów ekologicznych sprzedawanych głównie do krajów Unii Europejskiej (ponad 110 % wzrostu w porównaniu do lipca 2010 roku)
●238,58 tys. zł (22%) przychody ze sprzedaży ekologicznych produktów i towarów detalicznych,
●2,40 tys. zł (0,2%) pozostałe przychody.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty EBI opublikowane w lipcu:
• Raport bieżący nr 21/2011 z dn. 2011-07-08: "Zakończenie subskrypcji akcji serii E"
• Raport bieżący nr 22/2011 z dn. 2011-07-14: "Raport miesięczny za czerwiec 2011 roku."
Raporty bieżące ESPI w lipcu nie były publikowane.
Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.symbio.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem
W lipcu 2011 roku nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 września 2011 r. Spółka planuje opublikować kolejny raport miesięczny.