Rozwiązanie umowy o współpracy
27-05-2011
Zarząd spółki Telemedycyna Polska S.A. informuje, że w dniu 27 maja 2011 roku została rozwiązana z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia umowa o współpracy z Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu (ŚCCS), z dnia 4 czerwca 2008 roku.
Rozwiązanie umowy nastąpiło w konsekwencji utworzenia przez Telemedycynę Polską S.A. w siedzibie Spółki profesjonalnego Centrum Monitoringu Kardiologicznego (CMK) oraz przeniesienia dyżurów lekarskich z ŚCCS do nowoutworzonego CMK. Większość lekarzy dyżurujących w ŚCCS rozpoczęła pracę w nowym centrum. W celu dywersyfikacji zespołu dyżurowego, dodatkowo zostali także zatrudnieni nowi lekarze spoza ŚCCS.
CMK zostało wyposażone w nowoczesną infrastrukturę teleinformatyczną i jest gotowe na znaczny przyrost ilości klientów indywidualnych, biznesowych oraz podmiotów medycznych. Obecnie nowe centrum obsługuje pacjentów usługi Kardiotele świadczonej przez Telemedycynę Polską S.A. oraz pacjentów spółki Centrum Nadzoru Kardiologicznego KARDIOFON Sp. z o. o. należącej do grupy kapitałowej Telemedycyny Polskiej S.A.
W opinii Zarządu Emitenta uniezależnienie się od jednego dostawcy kluczowych dla Emitenta usług oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej jest kolejnym etapem w realizacji strategii rozwoju działalności Emitenta przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym z dnia 6 sierpnia 2010 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Rozwiązanie umowy nastąpiło w konsekwencji utworzenia przez Telemedycynę Polską S.A. w siedzibie Spółki profesjonalnego Centrum Monitoringu Kardiologicznego (CMK) oraz przeniesienia dyżurów lekarskich z ŚCCS do nowoutworzonego CMK. Większość lekarzy dyżurujących w ŚCCS rozpoczęła pracę w nowym centrum. W celu dywersyfikacji zespołu dyżurowego, dodatkowo zostali także zatrudnieni nowi lekarze spoza ŚCCS.
CMK zostało wyposażone w nowoczesną infrastrukturę teleinformatyczną i jest gotowe na znaczny przyrost ilości klientów indywidualnych, biznesowych oraz podmiotów medycznych. Obecnie nowe centrum obsługuje pacjentów usługi Kardiotele świadczonej przez Telemedycynę Polską S.A. oraz pacjentów spółki Centrum Nadzoru Kardiologicznego KARDIOFON Sp. z o. o. należącej do grupy kapitałowej Telemedycyny Polskiej S.A.
W opinii Zarządu Emitenta uniezależnienie się od jednego dostawcy kluczowych dla Emitenta usług oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej jest kolejnym etapem w realizacji strategii rozwoju działalności Emitenta przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym z dnia 6 sierpnia 2010 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".