Zaprzestanie stosowania zasady 16 Dobrych Praktyk
06-06-2014
Zarząd Terra S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że podjął decyzję, o odstąpieniu od stosowania zasady, o której mowa w punkcie 16 "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect", polegającej na publikacji raportów miesięcznych w terminie 14 dni od zakończenia danego miesiąca, począwszy od raportu miesięcznego za maj 2014 roku.
Z punktu widzenia Zarządu Spółki, stosowanie zasady nr 16 Dobrych Praktyk zastąpić można należytym wykonywaniem obowiązków informacyjnych (przekazywaniem raportów bieżących i okresowych – kwartalnych oraz rocznych). W opinii Zarządu Spółki informacje przekazywane w publikowanych raportach bieżących i okresowych są wystarczające przez co nie jest konieczne sporządzanie comiesięcznych raportów powielających w większości już opublikowane informacje.
W związku z powyższym ostatnim raportem miesięcznym przekazanym przez Spółkę jest raport miesięczny za kwiecień 2014 roku, który to raport został opublikowany w dniu 14 maja 2014 r.
Podstawa prawna: §4 pkt. 3 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Z punktu widzenia Zarządu Spółki, stosowanie zasady nr 16 Dobrych Praktyk zastąpić można należytym wykonywaniem obowiązków informacyjnych (przekazywaniem raportów bieżących i okresowych – kwartalnych oraz rocznych). W opinii Zarządu Spółki informacje przekazywane w publikowanych raportach bieżących i okresowych są wystarczające przez co nie jest konieczne sporządzanie comiesięcznych raportów powielających w większości już opublikowane informacje.
W związku z powyższym ostatnim raportem miesięcznym przekazanym przez Spółkę jest raport miesięczny za kwiecień 2014 roku, który to raport został opublikowany w dniu 14 maja 2014 r.
Podstawa prawna: §4 pkt. 3 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".