Wprowadzenie na rynek polski wspólnego rozwiązania stworzonego przez Tylko Piłka S.A. i Arfixer Sp. z o.o.
29-03-2013
Zarząd Tylko Piłka S.A. (dalej "Emitent") informuje, że w dniu 28 marca 2013 r. Spółka ARFixer Sp. z o.o. poinformowała Emitenta, że wprowadza na rynek polski wspólne rozwiązanie stworzone przez Arfixer Sp. z o.o. i Emitenta z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality).
Wraz z Edipresse Polska S.A., wydawcą dwutygodnika "Viva!" (średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku wyniosła 208.520 egz.) Arfixer Sp. z o.o. przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację "Viva!+" na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Wdrożenie aplikacji nastąpiło w najnowszym numerze dwutygodnika "Viva!", który ukazał się 28 marca 2013 r. W technologii rozszerzonej rzeczywistości zaprezentowana zostanie reklama firmy Vichy.
Technologia stworzona przez Arfixer Sp. z o.o. i Tylko Piłka S.A. umożliwia pokazywanie czytelnikom dodatkowych treści, które do tej pory możliwe było jedynie w telewizji czy internecie.
W celu skorzystania z aplikacji, należy pobrać (z marketu Apple App Store lub Google Play) aplikację "Viva!+" na swój telefon. Po uruchomieniu aplikacji i skierowaniu obiektywu kamery telefonu na reklamę Vichy w papierowym wydaniu pisma, rozpocznie się odtwarzanie materiału filmowego. Dzięki temu, wydania "Vivy!" będą bardziej atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców.
Emitent w dniu 25 marca 2013 r. zakończył przeprowadzanie badania due diligence oraz negocjacje dotyczące nabycia Spółki ARFixer Sp. z o.o. i rozszerzy swój zakres działalności o trzy nowe segmenty z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality) tj. TV, wydawnictwa oraz medycynę (więcej informacji w raporcie nr 6/2013 z dnia 25 marca 2013 r.).
Zarząd Emitenta podjął decyzję o publikacji powyższej informacji ze względu na spodziewany pozytywny wpływ na sytuację gospodarczą, majątkową i finansową Emitenta.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Wraz z Edipresse Polska S.A., wydawcą dwutygodnika "Viva!" (średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku wyniosła 208.520 egz.) Arfixer Sp. z o.o. przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację "Viva!+" na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Wdrożenie aplikacji nastąpiło w najnowszym numerze dwutygodnika "Viva!", który ukazał się 28 marca 2013 r. W technologii rozszerzonej rzeczywistości zaprezentowana zostanie reklama firmy Vichy.
Technologia stworzona przez Arfixer Sp. z o.o. i Tylko Piłka S.A. umożliwia pokazywanie czytelnikom dodatkowych treści, które do tej pory możliwe było jedynie w telewizji czy internecie.
W celu skorzystania z aplikacji, należy pobrać (z marketu Apple App Store lub Google Play) aplikację "Viva!+" na swój telefon. Po uruchomieniu aplikacji i skierowaniu obiektywu kamery telefonu na reklamę Vichy w papierowym wydaniu pisma, rozpocznie się odtwarzanie materiału filmowego. Dzięki temu, wydania "Vivy!" będą bardziej atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców.
Emitent w dniu 25 marca 2013 r. zakończył przeprowadzanie badania due diligence oraz negocjacje dotyczące nabycia Spółki ARFixer Sp. z o.o. i rozszerzy swój zakres działalności o trzy nowe segmenty z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality) tj. TV, wydawnictwa oraz medycynę (więcej informacji w raporcie nr 6/2013 z dnia 25 marca 2013 r.).
Zarząd Emitenta podjął decyzję o publikacji powyższej informacji ze względu na spodziewany pozytywny wpływ na sytuację gospodarczą, majątkową i finansową Emitenta.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"