Raport miesięczny za czerwiec 2011 r.
13-07-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA
Rynek reklamy w I kwartale 2011 wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając poziom 1,61 mld złotych netto. Wzrost ten miał miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie (17,2% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł-podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce".
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W czerwcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-06-01 RB 37/2011 Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku
- 2011-06-13 RR 38/2011 Raport roczny za 2010 rok
- 2011-06-14 RB 39/2011 Raport miesięczny za maj 2011 r.
- 2011-06-29 RB 40/2011 Uchwały podjęte przez ZWZ TRO MEDIA S.A. dnia 28 czerwca 2011 r.
- 2011-06-29 RB 41/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 28 czerwca 2011 r.
W czerwcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raporty za pośrednictwem systemu ESPI:
-2011-06-01 ESPI 7/2011 Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku
-2011-6-29 ESPI 9/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 28 czerwca 2011 r.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 1 czerwca Zarząd poinformował o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku.
W dniu 13 czerwca br. Spółka przekazała do publicznej wiadomości Raport Roczny za rok 2010, na który składają się w szczególności: sprawozdanie finansowe Spółki za okres od 2 października 2009 roku do dnia 31 grudnia 2010 oraz sprawozdanie Zarządu z działalności Spółki we wskazanym okresie. Rok 2010 był dla Emitenta przełomowy, gdyż 20 września 2010 r. TRO MEDIA SA zadebiutowała na rynku NewConnect.
Przychody netto ze sprzedaży za wyżej wymieniony okres wynoszą 9 001 968, a zysk netto 3 768 785.
W okresie sprawozdawczym inwestycje Spółki w wartości niematerialne dotyczyły głównie projektów internetowych posiadanych prze Spółkę (rozbudowa, modernizacja) oraz zakupu i rozbudowy nowych projektów działających pod różną formą prawną.
W 2011 roku Emitent planuje dalszą ekspansję na rynku mediów elektronicznych.
W dniu 29 czerwca br. Zarząd TRO MEDIA SA przekazał do publicznej wiadomości treść uchwał, podjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 28 czerwca br. Treść uchwał dotyczyła wyboru przewodniczącego Walnego Zgromadzenia, porządku obrad, zatwierdzenia sprawozdania finansowego, podziału zysku spółki za rok 2010, oraz udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej.
W dniu 29 czerwca br. Zarząd TRO MEDIA SA przekazał listę akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzaniu TRO MEDIA SA w dniu 28 czerwca 2011 r.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu czerwcu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za czerwiec
- prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach
- oferta prywatna nowej serii akcji
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA
Rynek reklamy w I kwartale 2011 wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając poziom 1,61 mld złotych netto. Wzrost ten miał miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie (17,2% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł-podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce".
MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.
Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.
II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W czerwcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:
- 2011-06-01 RB 37/2011 Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku
- 2011-06-13 RR 38/2011 Raport roczny za 2010 rok
- 2011-06-14 RB 39/2011 Raport miesięczny za maj 2011 r.
- 2011-06-29 RB 40/2011 Uchwały podjęte przez ZWZ TRO MEDIA S.A. dnia 28 czerwca 2011 r.
- 2011-06-29 RB 41/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 28 czerwca 2011 r.
W czerwcu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raporty za pośrednictwem systemu ESPI:
-2011-06-01 ESPI 7/2011 Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku
-2011-6-29 ESPI 9/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 28 czerwca 2011 r.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W dniu 1 czerwca Zarząd poinformował o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 28 czerwca 2011 roku.
W dniu 13 czerwca br. Spółka przekazała do publicznej wiadomości Raport Roczny za rok 2010, na który składają się w szczególności: sprawozdanie finansowe Spółki za okres od 2 października 2009 roku do dnia 31 grudnia 2010 oraz sprawozdanie Zarządu z działalności Spółki we wskazanym okresie. Rok 2010 był dla Emitenta przełomowy, gdyż 20 września 2010 r. TRO MEDIA SA zadebiutowała na rynku NewConnect.
Przychody netto ze sprzedaży za wyżej wymieniony okres wynoszą 9 001 968, a zysk netto 3 768 785.
W okresie sprawozdawczym inwestycje Spółki w wartości niematerialne dotyczyły głównie projektów internetowych posiadanych prze Spółkę (rozbudowa, modernizacja) oraz zakupu i rozbudowy nowych projektów działających pod różną formą prawną.
W 2011 roku Emitent planuje dalszą ekspansję na rynku mediów elektronicznych.
W dniu 29 czerwca br. Zarząd TRO MEDIA SA przekazał do publicznej wiadomości treść uchwał, podjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 28 czerwca br. Treść uchwał dotyczyła wyboru przewodniczącego Walnego Zgromadzenia, porządku obrad, zatwierdzenia sprawozdania finansowego, podziału zysku spółki za rok 2010, oraz udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej.
W dniu 29 czerwca br. Zarząd TRO MEDIA SA przekazał listę akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Zwyczajnym Walnym Zgromadzaniu TRO MEDIA SA w dniu 28 czerwca 2011 r.
IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu czerwcu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
- publikacja raportu miesięcznego za czerwiec
- prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach
- oferta prywatna nowej serii akcji