Pozyskanie dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na kolejny projekt TRO MEDIA.
11-05-2012
Zarząd TRO MEDIA SA ("Emitent") informuje, iż powziął w dniu 10 maja br. informację o otrzymaniu dofinansowania na realizację projektu w ramach Działania 1.2 "Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu" Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Projekt "Doradztwo w zakresie opracowania nowej usługi informatycznej i jej eksportu, z pozyskaniem finansowania zewnętrznego przez TRO MEDIA" polegać będzie na uzyskaniu doradztwa w zakresie wprowadzenia na rynek nowego produktu z kategorii ICT - automatycznego systemu targetowania oraz monitoringu kampanii reklamowych w Internecie, które związane będzie z wykonaniem niezbędnej dokumentacji, z określeniem warunków dla rozpoczęcia właściwych prac programistycznych dla wykonania, a następnie wdrożenia systemu.
W ramach projektu TRO MEDIA planuje również usługi doradcze związane z rozpoczęciem świadczenia nowoopracowanej usługi na rynki zagraniczne Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji.
Całkowite koszty związane z realizacją projektu wynoszą: 752 932,20. Wartość dofinansowania: 123 920,00.
Zarówno ta, jak i wcześniejsze informacje o realizowanych i dofinansowanych projektach przekazywane na bieżąco przez Emitenta, zdaniem Zarządu stanowią potwierdzenie realizacji działań mających na celu rozszerzenie działalności spółki poprzez wejście na rynki zagraniczne, a także wzrost konkurencyjności usług świadczonych przez Emitenta, co jest równoznaczne z realizowaniem założonych celów.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika do Uchwały Nr 363/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 27 lipca 2009 r. Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu.
Projekt "Doradztwo w zakresie opracowania nowej usługi informatycznej i jej eksportu, z pozyskaniem finansowania zewnętrznego przez TRO MEDIA" polegać będzie na uzyskaniu doradztwa w zakresie wprowadzenia na rynek nowego produktu z kategorii ICT - automatycznego systemu targetowania oraz monitoringu kampanii reklamowych w Internecie, które związane będzie z wykonaniem niezbędnej dokumentacji, z określeniem warunków dla rozpoczęcia właściwych prac programistycznych dla wykonania, a następnie wdrożenia systemu.
W ramach projektu TRO MEDIA planuje również usługi doradcze związane z rozpoczęciem świadczenia nowoopracowanej usługi na rynki zagraniczne Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji.
Całkowite koszty związane z realizacją projektu wynoszą: 752 932,20. Wartość dofinansowania: 123 920,00.
Zarówno ta, jak i wcześniejsze informacje o realizowanych i dofinansowanych projektach przekazywane na bieżąco przez Emitenta, zdaniem Zarządu stanowią potwierdzenie realizacji działań mających na celu rozszerzenie działalności spółki poprzez wejście na rynki zagraniczne, a także wzrost konkurencyjności usług świadczonych przez Emitenta, co jest równoznaczne z realizowaniem założonych celów.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika do Uchwały Nr 363/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 27 lipca 2009 r. Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu.