Powołanie Prezesa Zarządu
09-10-2012
Spółka TRO MEDIA S.A. ("Spółka") informuje, iż Rada Nadzorcza Spółki powołała w dniu 8 października 2012 r. w skład Zarządu Spółki Pana Grzegorza Czaplę, powierzając mu funkcję Prezesa Zarządu. Sprawowanie mandatu członka zarządu oraz funkcji Prezesa Zarządu rozpoczyna się z dniem 12 października 2012 roku
Pan Grzegorz Czapla jest absolwentem studiów MBA na University of Phoenix oraz BSBA na Seattle Central College. Jest ekspertem rynku nowych technologii i start-up'ów, właścicielem funduszu inwestycyjnego Beyond Investments inwestującego w spółki z sektora ICT (Information and Communication Technology). Pan Grzegorz Czapla pełnił również funkcję Członka Komitetu Inwestycyjnego w Spółce Silesia Fund Sp. z o.o., jak również był Doradcą Zarządu ds. Inwestycji i Rozwoju w firmie Ubezpieczenia online Sp. z o.o. Od kwietnia 2012r. jest Mentorem w ramach inkubatora "iNKubator" w Nasza Klasa Sp. z o.o. Charakteryzuje się bardzo dobrą znajomością branży internetowej, w tym rynku reklamy internetowej. Przez lata uczestniczył w wielu konferencjach z zakresu innowacyjnych technologii, skutecznego wykorzystywania Internetu w kampaniach reklamowych, projektowania i wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwie.
Pan Grzegorz Czapla jest absolwentem studiów MBA na University of Phoenix oraz BSBA na Seattle Central College. Jest ekspertem rynku nowych technologii i start-up'ów, właścicielem funduszu inwestycyjnego Beyond Investments inwestującego w spółki z sektora ICT (Information and Communication Technology). Pan Grzegorz Czapla pełnił również funkcję Członka Komitetu Inwestycyjnego w Spółce Silesia Fund Sp. z o.o., jak również był Doradcą Zarządu ds. Inwestycji i Rozwoju w firmie Ubezpieczenia online Sp. z o.o. Od kwietnia 2012r. jest Mentorem w ramach inkubatora "iNKubator" w Nasza Klasa Sp. z o.o. Charakteryzuje się bardzo dobrą znajomością branży internetowej, w tym rynku reklamy internetowej. Przez lata uczestniczył w wielu konferencjach z zakresu innowacyjnych technologii, skutecznego wykorzystywania Internetu w kampaniach reklamowych, projektowania i wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwie.