Uruchomienie międzynarodowego Call Center
21-11-2011
Zarząd Uboat Line S.A. informuje, że z dniem dzisiejszym tj. 21.11.2011 roku rozpoczęło działalność międzynarodowe Call Center w Gliwicach. Zajmować się ono będzie bieżącą obsługą klientów z całej Europy, pod kątem usług dla firm transportowych, korzystających z transportu intermodalnego jak również wyszukiwaniem nowych klientów w Polsce i w Europie. Uruchomienie międzynarodowego call center w Gliwicach wpłynie na wzrost przychodów Spółki. Projekt międzynarodowego call center wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu coraz większej ilości firm z sektora transportowego, które poszukują platformy biznesowych umożliwiających szybki dostęp do tanich usług m.in. z zakresu transportu intermodalnego.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".