Zmiany w składzie Rady Nadzorczej dokonane na NWZ Velto S.A. w dniu 11 marca 2013 r.
12-03-2013
W nawiązaniu do raportu bieżącego EBI nr 11/2013 z dnia 12 marca 2013 roku Zarząd Velto S.A. (Spółka) informuje, iż w dniu 11 marca 2013 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki podjęło uchwały w sprawie zmian w składzie Rady Nadzorczej Spółki. Ze stanowiska Członka Rady Nadzorczej odwołani zostali: Pani Anna Piskorz, Pan Tomasz Gruszka, Pan Jarosław Strumiński, Pan Szymon Strzelczyk oraz Pan Piotr Smagała, natomiast powołani zostali: Pan Marian Michałkiewicz na Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki, Pan Łukasz Skibicki na stanowisko Członka Rady Nadzorczej Spółki, Pan Piotr Jagodziński na stanowisko Członka Rady Nadzorczej Spółki, Pan Piotr Nowak na stanowisko Członka Rady Nadzorczej Spółki oraz Pan Maciej Różalski na stanowisko Członka Rady Nadzorczej Spółki.
Życiorys Pana Mariana Michałkiewicza
Absolwent takich uczelni jak:
Uniwersytet Techniczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy Kierunek - Mechanika i budowa maszyn, następnie: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Kierunek - Psychologia w zarządzaniu. Dodatkowa kształcił sie w Szkole Trenerów Biznesu Grupy Trop w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w wielu korporacjach m. in. w: Domy Towarowe Centrum w Szczecinie,Rywal RHC w Toruniu,Skandia TUnŻ S.A..Trener i Koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży Protecta Finance Sp. z o.o., Kontrakt menadżerski dot. rozwoju sieci sprzedaży, Kancelaria Finansowa FIDELIS - doradztwo ekonomiczne dla przedsiębiorstw, własna działalność gospodarcza.
Życiorys Pana Łukasza Skibickiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika kierunku Ochrona Środowiska.
Od maja 2006 do lipca 2007 Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością w firmie Farmator
Obowiązki: Wdrożenie, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością według norm serii 9000:2001
Informowanie kierownictwa o funkcjonowaniu i możliwościach doskonalenia systemu
Organizację i nadzór nad audytami oraz działaniami korygującymi i zapobiegawczymi
Reprezentowanie firmy na zewnątrz w sprawach dotyczących jakości
Przeprowadzanie przeglądów dokumentacji i zarządzania
Od lipca 2007 do września 2008 Menadżer firmy medycznej Farmator
Obowiązki:
Odpowiedzialność za System Zarządzania Jakością,
Podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zatwierdzania bieżących wydatków firmy,
Kontrola realizacji zadań podległych zespołów,
Motywowanie podległych pracowników,
Coaching podległych pracowników,
Realizacja strategii firmy,
Odpowiedzialność za rejestrację wyrobów medycznych.
Od lutego 2009 do września 2009 Doradca biznesowy w firmie Protecta Finance
Obowiązki:
Pozyskiwanie środków finansowych poprzez kredyty, leasing, dotacje unijne,
Budowanie planów inwestycyjnych,
Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, mienia, firmy,
Zarządzanie kontami emerytalnymi w Otwartych Funduszach Emerytalnych
Od września 2011 do chwili obecnej Menadżer firmy sprzątającej Vanner s.c.
Życiorys Pana Piotra Jagodzińskiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Wydział Sztuk Pięknych, współpracował z takimi firmami jak AVON, JADE.PL, STL oraz z Wydawnictwem Kartel Press, od roku 2012 prowadzi własną działalność gospodarczą o profilu graficzno - ilustratorskim.
Życiorys Pana Piotra Nowaka
Absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi - kierunek informatyka. Doświadczenie zawodowe zaczął pracę jako programista w Ster-Projekt Sp. z o. o., następnie na stanowisku Specjalisty ds. Oprogramowania w Qumak-Sekom S.A.. Od 2002 roku kierownik zespołu programistów w Spółce Akcyjnej WiedzaNET SA. W roku 2006 założył własną działalność gospodarczą Digital Sky - usługi programistyczne. Od 2011 roku członek zarządu Mono Interactive Sp. z o. o..
Życiorys Pana Macieja Różalskiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika - Zarządzanie i marketing. W latach 2001-2006 Przedstawiciel Handlowy w Hiacynt Distribution, 2006-2013 Dyrektor handlowy ds. importu w Hiacynt Distribution. Od roku 2011 do 2013 Marketing Manager w Vanila Spa w Toruniu.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 11) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Życiorys Pana Mariana Michałkiewicza
Absolwent takich uczelni jak:
Uniwersytet Techniczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy Kierunek - Mechanika i budowa maszyn, następnie: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Kierunek - Psychologia w zarządzaniu. Dodatkowa kształcił sie w Szkole Trenerów Biznesu Grupy Trop w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w wielu korporacjach m. in. w: Domy Towarowe Centrum w Szczecinie,Rywal RHC w Toruniu,Skandia TUnŻ S.A..Trener i Koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży Protecta Finance Sp. z o.o., Kontrakt menadżerski dot. rozwoju sieci sprzedaży, Kancelaria Finansowa FIDELIS - doradztwo ekonomiczne dla przedsiębiorstw, własna działalność gospodarcza.
Życiorys Pana Łukasza Skibickiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika kierunku Ochrona Środowiska.
Od maja 2006 do lipca 2007 Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością w firmie Farmator
Obowiązki: Wdrożenie, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością według norm serii 9000:2001
Informowanie kierownictwa o funkcjonowaniu i możliwościach doskonalenia systemu
Organizację i nadzór nad audytami oraz działaniami korygującymi i zapobiegawczymi
Reprezentowanie firmy na zewnątrz w sprawach dotyczących jakości
Przeprowadzanie przeglądów dokumentacji i zarządzania
Od lipca 2007 do września 2008 Menadżer firmy medycznej Farmator
Obowiązki:
Odpowiedzialność za System Zarządzania Jakością,
Podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zatwierdzania bieżących wydatków firmy,
Kontrola realizacji zadań podległych zespołów,
Motywowanie podległych pracowników,
Coaching podległych pracowników,
Realizacja strategii firmy,
Odpowiedzialność za rejestrację wyrobów medycznych.
Od lutego 2009 do września 2009 Doradca biznesowy w firmie Protecta Finance
Obowiązki:
Pozyskiwanie środków finansowych poprzez kredyty, leasing, dotacje unijne,
Budowanie planów inwestycyjnych,
Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, mienia, firmy,
Zarządzanie kontami emerytalnymi w Otwartych Funduszach Emerytalnych
Od września 2011 do chwili obecnej Menadżer firmy sprzątającej Vanner s.c.
Życiorys Pana Piotra Jagodzińskiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Wydział Sztuk Pięknych, współpracował z takimi firmami jak AVON, JADE.PL, STL oraz z Wydawnictwem Kartel Press, od roku 2012 prowadzi własną działalność gospodarczą o profilu graficzno - ilustratorskim.
Życiorys Pana Piotra Nowaka
Absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi - kierunek informatyka. Doświadczenie zawodowe zaczął pracę jako programista w Ster-Projekt Sp. z o. o., następnie na stanowisku Specjalisty ds. Oprogramowania w Qumak-Sekom S.A.. Od 2002 roku kierownik zespołu programistów w Spółce Akcyjnej WiedzaNET SA. W roku 2006 założył własną działalność gospodarczą Digital Sky - usługi programistyczne. Od 2011 roku członek zarządu Mono Interactive Sp. z o. o..
Życiorys Pana Macieja Różalskiego
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika - Zarządzanie i marketing. W latach 2001-2006 Przedstawiciel Handlowy w Hiacynt Distribution, 2006-2013 Dyrektor handlowy ds. importu w Hiacynt Distribution. Od roku 2011 do 2013 Marketing Manager w Vanila Spa w Toruniu.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 11) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".