Dofinansowanie projektu wdrożenia internetowej platformy B2B dla sprzedaży rejsów wycieczkowych
12-12-2012
Zarząd VENITI S.A. informuje, że w dniu 12 grudnia 2012 roku, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, będąca Regionalną Instytucją Finansującą, przesłała do spółki decyzję o uzyskaniu pozytywnej oceny formalnej wniosku o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.08.02.00-14-408/12. Tym samym wniosek został przekazany do oceny merytorycznej. W komunikacie bieżącym nr 44/2012 z dnia 9 listopada 2012 roku spółka informowała o złożeniu wniosku.
Celem planowanego wdrożenia jest umożliwienie elektronicznej wymiany danych pomiędzy VENITI S.A. (platforma sprzedaży rejsów wycieczkowych KRUZY.PL) i jej partnerami. Najistotniejszym elementem projektowanego systemu jest integracja z zewnętrznymi aplikacjami i systemami oraz automatyzacja procesów biznesowych.
Projekt zakłada integrację z zaawansowanymi systemami klasy MerlinX, BlueVendo, Travel Office Management. Pozwoli to na automatyczne podłączenie oferty KRUZY.PL do platformy, z której korzysta ponad 2000 agentów turystycznych w całej Polsce.
Całkowite planowane wydatki na realizację projektu to ponad 1,1 mln zł, z czego 50% zostanie dofinansowane ze środków publicznych w ramach działania 8.2 PO IG.
Planowana integracja oraz działania mające na celu dofinansowanie projektu ze środków publicznych wpisują się w strategię Zarządu w zakresie budowania szerokiej platformy sprzedażowej rejsów wycieczkowych, będzie miała istotny wpływ na wyniki finansowe, znacznie przyspieszy rozwój spółki i realizację prognoz.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Celem planowanego wdrożenia jest umożliwienie elektronicznej wymiany danych pomiędzy VENITI S.A. (platforma sprzedaży rejsów wycieczkowych KRUZY.PL) i jej partnerami. Najistotniejszym elementem projektowanego systemu jest integracja z zewnętrznymi aplikacjami i systemami oraz automatyzacja procesów biznesowych.
Projekt zakłada integrację z zaawansowanymi systemami klasy MerlinX, BlueVendo, Travel Office Management. Pozwoli to na automatyczne podłączenie oferty KRUZY.PL do platformy, z której korzysta ponad 2000 agentów turystycznych w całej Polsce.
Całkowite planowane wydatki na realizację projektu to ponad 1,1 mln zł, z czego 50% zostanie dofinansowane ze środków publicznych w ramach działania 8.2 PO IG.
Planowana integracja oraz działania mające na celu dofinansowanie projektu ze środków publicznych wpisują się w strategię Zarządu w zakresie budowania szerokiej platformy sprzedażowej rejsów wycieczkowych, będzie miała istotny wpływ na wyniki finansowe, znacznie przyspieszy rozwój spółki i realizację prognoz.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".