Podpisanie istotnej umowy w ramach marki VENITI Business Travel
25-02-2013
Zarząd VENITI S.A. informuje, że w dniu 25 lutego 2013 r. w ramach marki VENITI Business Travel (http://www.vbt.com.pl/) zawarł umowę na realizację wyjazdu motywacyjnego dla jednego z największych międzynarodowych koncernów petrochemicznych.
Przedmiotem umowy jest organizacja zagranicznego wyjazdu typu incentive dla grupy 50 kontrahentów Klienta. Wartość kontraktu przekracza 340 tys. zł, i może wzrosnąć, gdyż Klient planuje zwiększyć liczbę osób biorących udział w wyjeździe.
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość podpisanej umowy ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 10 proc. przychodów osiągniętych przez VENITI S.A. w 2012 r.
Od początku 2013 r. do dnia dzisiejszego zespół specjalistów VENITI Business Travel przygotował oferty dla ponad 30 Klientów biznesowych dotyczące organizacji wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych (incentive & corporate). Wartość ofert znajdujących się na tzw. krótkich listach przekroczyła na dzień raportu 4 mln zł.
Znacząca część z przygotowanych ofert jest efektem rozszerzenia zespołu VENITI Business Travel o dedykowanego New Business Managera, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów biznesowych.
W ocenie Zarządu liczba dotychczas otrzymanych zapytań oraz przygotowanych ofert, jak też rokowania dot. ich finalizacji, pokazują duży potencjał marki VENITI Business Travel i będą miały znaczący wpływ na wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.".
Przedmiotem umowy jest organizacja zagranicznego wyjazdu typu incentive dla grupy 50 kontrahentów Klienta. Wartość kontraktu przekracza 340 tys. zł, i może wzrosnąć, gdyż Klient planuje zwiększyć liczbę osób biorących udział w wyjeździe.
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość podpisanej umowy ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 10 proc. przychodów osiągniętych przez VENITI S.A. w 2012 r.
Od początku 2013 r. do dnia dzisiejszego zespół specjalistów VENITI Business Travel przygotował oferty dla ponad 30 Klientów biznesowych dotyczące organizacji wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych (incentive & corporate). Wartość ofert znajdujących się na tzw. krótkich listach przekroczyła na dzień raportu 4 mln zł.
Znacząca część z przygotowanych ofert jest efektem rozszerzenia zespołu VENITI Business Travel o dedykowanego New Business Managera, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów biznesowych.
W ocenie Zarządu liczba dotychczas otrzymanych zapytań oraz przygotowanych ofert, jak też rokowania dot. ich finalizacji, pokazują duży potencjał marki VENITI Business Travel i będą miały znaczący wpływ na wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.".