Wygranie przetargu w ramach marki VENITI Business Travel
22-01-2014
Zarząd VENITI S.A. informuje, że w dniu 21 stycznia 2014 r. w ramach marki VENITI Business Travel (http://www.vbt.com.pl/) wygrał przetarg na realizację programu motywacyjnego dla klienta będącego jednym z międzynarodowych liderów branży ubezpieczeń.
Wartość przetargu nie przekracza 20% kapitałów własnych Emitenta, jednak Emitent przekazuje niniejszą informację, gdyż ma on wpływ na realizację założeń rozwoju Emitenta, w tym dotyczących pozyskiwania klientów.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 w zw. z §2 ust. 2b lit.c) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect."
Wartość przetargu nie przekracza 20% kapitałów własnych Emitenta, jednak Emitent przekazuje niniejszą informację, gdyż ma on wpływ na realizację założeń rozwoju Emitenta, w tym dotyczących pozyskiwania klientów.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 w zw. z §2 ust. 2b lit.c) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect."