Zawarcie istotnych umów w ramach marki VENITI Business Travel
05-09-2014
Zarząd Spółki VENITI S.A. informuje, że w dniu 4 września 2014 r. w ramach marki VENITI Business Travel (http://www.vbt.com.pl/) otrzymał podpisane 2 umowy na organizację i realizację wyjazdów szkoleniowych. Umowy przewidują udział w sumie 56 kontrahentów klienta, będącego jednym z liderów branży spożywczej. Łączna wartość zawartych z klientem kontraktów przekracza 220 tys. zł.
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość zawartych umów ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 20 proc. wartości kapitałów własnych Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość zawartych umów ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 20 proc. wartości kapitałów własnych Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".