Wygranie przetargu w ramach marki VENITI Business Travel
12-11-2014
Zarząd VENITI S.A. informuje, że w dniu dzisiejszym w ramach marki VENITI Business Travel (http://www.vbt.com.pl/) wygrał przetarg na realizację programu motywacyjnego dla 180 uczestników. Program będzie realizowany dla klienta działającego w branży chemicznej. Wartość kontraktu przekracza 230 tys. zł.
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość kontraktu ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 20 proc. wartości kapitałów własnych Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Informacja została uznana za istotną ponieważ wartość kontraktu ma znaczący wpływ na przychody Emitenta i stanowi ponad 20 proc. wartości kapitałów własnych Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".