Raport miesięczny - LIPIEC 2010
14-08-2010
Zarząd ViaGuara SA z siedzibą w Warszawie, działając w oparciu o postanowienia pkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect", przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc lipiec 2010 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta, które w ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych ViaGuara SA - lipiec 2010:
W dniu 29 lipca 2010 roku wpłynęły do Spółki podpisane obustronnie dwie umowy handlowe zawarte pomiędzy Spółką ViaGuara SA a Grupą MPT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przedmiotem pierwszej umowy jest stała współpraca w zakresie sprzedaży Grupie MPT Sp. z o.o., zrzeszającej 10 lokalnych hurtowni towarów oferowanych przez ViaGuara SA. Umowa dotyczy również promocji produktów ViaGuara SA oraz rozszerzania ich sprzedaży poprzez aktywne współdziałanie ze wszystkimi potencjalnymi nabywcami, za pomocą wszelkich dostępnych środków. Przedmiotem drugiej umowy jest określenie zasad współpracy i wzajemnych zobowiązań Stron w zakresie sprzedaży i promocji produktów oferowanych przez ViaGuara SA za pośrednictwem przedstawicielstwa handlowego Grupy MPT Sp. z o.o. Umowy zostały zawarte na warunkach nie odbiegających od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Umowy zostały zawarte na czas nieokreślony i weszły w życie 1 sierpnia 2010 roku.
W lipcu 2010 roku Spółka złożyła wnioski w celu uzyskania certyfikacji produktu ViaGuara Energy Drink na rynku rosyjskim poprzez system GOST. Powyższe działania mają zapewnić rozszerzenie działań handlowych poprzez wejście na rynki wschodnie, w tym Rosję.
W okresie sprawozdawczym tj. w miesiącu lipcu 2010 roku Spółka prowadziła intensywne działania zmierzające do nawiązania współpracy z agencją Public Relations w celu poprawy i zmiany wizerunku zarówno produktów jak i Spółki. Podjęte działania wiążą się również ze zmianą i przygotowaniem nowego serwisu firmowego na stronach www. Spółka przeprowadziła również reorganizację działu sprzedaży poprzez rozbudowę i zatrudnienie nowych przedstawicieli handlowych.
W celu zwiększania rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej Spółka nawiązała współpracę z Samorządem Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
W dniach 30.07.2010r - 02.08.2010r. Spółka w ramach promocji marki prowadziła działania promocyjne i sprzedażowe podczas imprezy Sunday Beach Night w Międzyzdrojach.
II. Zestawienie informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego:
W okresie objętym niniejszym raportem Spółka opublikowała następujące raporty w systemie EBI:
1. RB EBI 35/2010 - 14.07.2010 - Raport miesięczny - CZERWIEC 2010
2. RB EBI 36/2010 - 29.07.2010 - Zawarcie znaczących umów handlowych
W okresie objętym niniejszym raportem Spółka opublikowała następujące raporty w systemie ESPI:
1. RB ESPI 10/2010 - 21.07.2010 - Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji
2. RB ESPI 10/2010 - 23.07.2010 - Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji
III. Informacje na temat realizacji celów emisji:
W miesiącu lipcu Spółka, podobnie jak w miesiącu czerwcu, kontynuowała działania wspierające sprzedaż oraz mające na celu pozyskanie do współpracy nowych dystrybutorów.
W okresie sprawozdawczym Spółka prowadziła również intensywne działania nad wprowadzeniem na rynek nowego produktu z rodziny napojów funkcjonalnych.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
W dniu 16 sierpnia 2010 roku Spółka opublikuje raport kwartalny za II kwartał 2010 roku. Do dnia 14 września 2010 roku Spółka planuje opublikować kolejny raport miesięczny za sierpień 2010 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta, które w ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych ViaGuara SA - lipiec 2010:
W dniu 29 lipca 2010 roku wpłynęły do Spółki podpisane obustronnie dwie umowy handlowe zawarte pomiędzy Spółką ViaGuara SA a Grupą MPT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przedmiotem pierwszej umowy jest stała współpraca w zakresie sprzedaży Grupie MPT Sp. z o.o., zrzeszającej 10 lokalnych hurtowni towarów oferowanych przez ViaGuara SA. Umowa dotyczy również promocji produktów ViaGuara SA oraz rozszerzania ich sprzedaży poprzez aktywne współdziałanie ze wszystkimi potencjalnymi nabywcami, za pomocą wszelkich dostępnych środków. Przedmiotem drugiej umowy jest określenie zasad współpracy i wzajemnych zobowiązań Stron w zakresie sprzedaży i promocji produktów oferowanych przez ViaGuara SA za pośrednictwem przedstawicielstwa handlowego Grupy MPT Sp. z o.o. Umowy zostały zawarte na warunkach nie odbiegających od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Umowy zostały zawarte na czas nieokreślony i weszły w życie 1 sierpnia 2010 roku.
W lipcu 2010 roku Spółka złożyła wnioski w celu uzyskania certyfikacji produktu ViaGuara Energy Drink na rynku rosyjskim poprzez system GOST. Powyższe działania mają zapewnić rozszerzenie działań handlowych poprzez wejście na rynki wschodnie, w tym Rosję.
W okresie sprawozdawczym tj. w miesiącu lipcu 2010 roku Spółka prowadziła intensywne działania zmierzające do nawiązania współpracy z agencją Public Relations w celu poprawy i zmiany wizerunku zarówno produktów jak i Spółki. Podjęte działania wiążą się również ze zmianą i przygotowaniem nowego serwisu firmowego na stronach www. Spółka przeprowadziła również reorganizację działu sprzedaży poprzez rozbudowę i zatrudnienie nowych przedstawicieli handlowych.
W celu zwiększania rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej Spółka nawiązała współpracę z Samorządem Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
W dniach 30.07.2010r - 02.08.2010r. Spółka w ramach promocji marki prowadziła działania promocyjne i sprzedażowe podczas imprezy Sunday Beach Night w Międzyzdrojach.
II. Zestawienie informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego:
W okresie objętym niniejszym raportem Spółka opublikowała następujące raporty w systemie EBI:
1. RB EBI 35/2010 - 14.07.2010 - Raport miesięczny - CZERWIEC 2010
2. RB EBI 36/2010 - 29.07.2010 - Zawarcie znaczących umów handlowych
W okresie objętym niniejszym raportem Spółka opublikowała następujące raporty w systemie ESPI:
1. RB ESPI 10/2010 - 21.07.2010 - Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji
2. RB ESPI 10/2010 - 23.07.2010 - Zawiadomienie o zmianie stanu posiadania akcji
III. Informacje na temat realizacji celów emisji:
W miesiącu lipcu Spółka, podobnie jak w miesiącu czerwcu, kontynuowała działania wspierające sprzedaż oraz mające na celu pozyskanie do współpracy nowych dystrybutorów.
W okresie sprawozdawczym Spółka prowadziła również intensywne działania nad wprowadzeniem na rynek nowego produktu z rodziny napojów funkcjonalnych.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
W dniu 16 sierpnia 2010 roku Spółka opublikuje raport kwartalny za II kwartał 2010 roku. Do dnia 14 września 2010 roku Spółka planuje opublikować kolejny raport miesięczny za sierpień 2010 roku.