NAWIĄZANIE STRATEGICZNEJ WSPÓŁPRACY PRZEZ EMITENTA
10-12-2012
Zarząd ViDiS S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, iż jeden z największych na świecie dostawców produktów biurowych - ACCO Brands Corporation ("ACCO") nawiązuje strategiczną współpracę z Emitentem, której skutkiem będą wspólne działania zmierzające do istotnego wzrostu wartości sprzedaży produktów ACCO w Polsce w ciągu najbliższych 3 lat. W ramach planowanych zmian, z dniem 1 stycznia 2013 r. ACCO zamyka magazyny w Polsce, a dystrybucję i logistykę powierza Emitentowi.
Spółka poczynając od 1 stycznia 2013 przejmie cały proces logistyczny związany z dostawami produktów ACCO z magazynu w Holandii oraz bezpośrednio z fabryk ACCO w Europie, Ameryce Południowej oraz na Dalekim Wschodzie. Celem firmy jest zapewnienie pełnej dostępności oraz dostawy w ciągu 24h. Dodatkowo, Emitent zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produktów ACCO, zadba o promocję we wszystkich kanałach sprzedaży oraz uruchomi programy partnerskie, które pomogą dealerom generować wyższe marże na tych produktach.
Decyzja ACCO ma charakter strategiczny i jest podyktowana chęcią skoncentrowania się na projektowaniu oraz produkcji jak najlepszych produktów i urządzeń, które sprostają rosnącym oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Natomiast Spółka ma za zadanie zapewnić nie tylko pełną dostępność produktów, ale też atrakcyjne programy dla Partnerów, którzy już dzisiaj prowadzą zaopatrzenie biur lub myślą o rozszerzeniu oferty o bardziej dochodowe segmenty.
W opinii Zarządu Emitenta, realizacja ww. współpracy przyczyni się do istotnego wzrostu sprzedaży Spółki w tym segmencie produktów w najbliższych latach. Ze względu na długoterminowy charakter współpracy Spółka nie ma możliwości oszacowania dokładnej wartości zawartej umowy i w jak dużym stopniu wpłynie ona na przychody Emitenta w przyszłości. Obie strony są zdania, że zawarta współpraca pozytywnie wpłynie na obustronny rozwój oraz powiększenie ich udziału w polskim rynku produktów biurowych.
ACCO, to jeden z największych dostawców markowych produktów biurowych na świecie, o obrotach na poziomie 2 mld dolarów rocznie. Produkty ACCO oferowane są w ponad 100 krajach świata, a ich siła, to połączenie prawie 120-letniej tradycji oraz innowacji, popartej pozycją lidera w branży biurowej. Do najbardziej znanych marek ACCO zaliczają się: Rexel, Nobo, GBC i Kensington, wszystkie będące liderami produktów w swoich kategoriach.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Spółka poczynając od 1 stycznia 2013 przejmie cały proces logistyczny związany z dostawami produktów ACCO z magazynu w Holandii oraz bezpośrednio z fabryk ACCO w Europie, Ameryce Południowej oraz na Dalekim Wschodzie. Celem firmy jest zapewnienie pełnej dostępności oraz dostawy w ciągu 24h. Dodatkowo, Emitent zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produktów ACCO, zadba o promocję we wszystkich kanałach sprzedaży oraz uruchomi programy partnerskie, które pomogą dealerom generować wyższe marże na tych produktach.
Decyzja ACCO ma charakter strategiczny i jest podyktowana chęcią skoncentrowania się na projektowaniu oraz produkcji jak najlepszych produktów i urządzeń, które sprostają rosnącym oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Natomiast Spółka ma za zadanie zapewnić nie tylko pełną dostępność produktów, ale też atrakcyjne programy dla Partnerów, którzy już dzisiaj prowadzą zaopatrzenie biur lub myślą o rozszerzeniu oferty o bardziej dochodowe segmenty.
W opinii Zarządu Emitenta, realizacja ww. współpracy przyczyni się do istotnego wzrostu sprzedaży Spółki w tym segmencie produktów w najbliższych latach. Ze względu na długoterminowy charakter współpracy Spółka nie ma możliwości oszacowania dokładnej wartości zawartej umowy i w jak dużym stopniu wpłynie ona na przychody Emitenta w przyszłości. Obie strony są zdania, że zawarta współpraca pozytywnie wpłynie na obustronny rozwój oraz powiększenie ich udziału w polskim rynku produktów biurowych.
ACCO, to jeden z największych dostawców markowych produktów biurowych na świecie, o obrotach na poziomie 2 mld dolarów rocznie. Produkty ACCO oferowane są w ponad 100 krajach świata, a ich siła, to połączenie prawie 120-letniej tradycji oraz innowacji, popartej pozycją lidera w branży biurowej. Do najbardziej znanych marek ACCO zaliczają się: Rexel, Nobo, GBC i Kensington, wszystkie będące liderami produktów w swoich kategoriach.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".