Wprowadzenie do sprzedaży gry Ski Jumping Pro.
30-01-2013
Zarząd Vivid Games S.A. ( dalej "Spółka") informuje, że w dniu 31 stycznia 2013 roku do sprzedaży na platformie iOS trafi gra Ski Jumping Pro.
Gra jest kontynuacją jednej z najbardziej sprawdzonych serii Vivid Games, która ma rzeszę fanów na całym świecie. Największymi rynkami zbytu są Niemcy i Austria. Serio Ski Jumping cieszy się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej jak również w Japonii i Korei.
Będzie to najbardziej rozbudowana część serii. W porównaniu do poprzednich wersji ulepszone zostało sterowanie i grafika. Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie, a turniej odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki, to kolejne atuty gry. Rozbudowany został system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.
W opinii Zarządu sprzedaż gry Ski Jumping Pro może mieć istotny wpływ na sytuację finansową Spółki.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Gra jest kontynuacją jednej z najbardziej sprawdzonych serii Vivid Games, która ma rzeszę fanów na całym świecie. Największymi rynkami zbytu są Niemcy i Austria. Serio Ski Jumping cieszy się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej jak również w Japonii i Korei.
Będzie to najbardziej rozbudowana część serii. W porównaniu do poprzednich wersji ulepszone zostało sterowanie i grafika. Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie, a turniej odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki, to kolejne atuty gry. Rozbudowany został system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.
W opinii Zarządu sprzedaż gry Ski Jumping Pro może mieć istotny wpływ na sytuację finansową Spółki.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".