Wind Mobile wdraża halodzwonki w Arabii Saudyjskiej
28-05-2014
Zarząd Wind Mobile SA z siedzibą w Krakowie ("Spółka" , "Wind Mobile") informuje, że w związku z podpisanym kontraktem i spełnieniem warunków wprowadzających go w życie w dniu 27 maja 2014 roku, Spółka rozpoczyna wdrożenie platformy Ringback Tone dla jednego z operatorów w Arabii Saudyjskiej.
Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej, jakim jest Arabia Saudyjska. Dla abonentów usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.
"Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii - jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries)" - mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile SA.
"Cieszę się, że po blisko rocznych działaniach w rejonie doprowadziliśmy do podpisania tego kontraktu. To świetnie rokuje dla kolejnych projektów, nad którymi pracujemy bezpośrednio oraz z naszym lokalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że jakość naszego produktu oraz innowacyjne podejście do rozwiązań telekomunikacyjnych, znajdą uznanie naszych klientów, tak jak miało to miejsce na innych rynkach." - mówi Jan Wójcik, Członek Zarządu Wind Mobile SA ds. Sprzedaży zagranicznej.
Oferowana przez Wind Mobile Platforma Ringback Tone umożliwia operatorom komórkowym oferowanie halodzwonków (ringback tones), czyli odtwarzania muzyki, lub innego materiału audio, w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Natomiast One Ringback to usługa umożliwiająca zakup muzyki cyfrowej w formie halodzwonków, niezależnie od przynależności do konkretnego operatora komórkowego. Standaryzacja tej usługi odbywa się zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym. One Ringback szeroko promuje najnowsze hity muzyczne zarówno w kampaniach telewizyjnych, jak i przez media społecznościowe oraz stronę internetową www.halodzwonek.pl.
W opinii Zarządu Spółki powyższe fakty mają strategiczne znaczenie dla działalności i rozwoju Spółki.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy
Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej, jakim jest Arabia Saudyjska. Dla abonentów usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.
"Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii - jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries)" - mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile SA.
"Cieszę się, że po blisko rocznych działaniach w rejonie doprowadziliśmy do podpisania tego kontraktu. To świetnie rokuje dla kolejnych projektów, nad którymi pracujemy bezpośrednio oraz z naszym lokalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że jakość naszego produktu oraz innowacyjne podejście do rozwiązań telekomunikacyjnych, znajdą uznanie naszych klientów, tak jak miało to miejsce na innych rynkach." - mówi Jan Wójcik, Członek Zarządu Wind Mobile SA ds. Sprzedaży zagranicznej.
Oferowana przez Wind Mobile Platforma Ringback Tone umożliwia operatorom komórkowym oferowanie halodzwonków (ringback tones), czyli odtwarzania muzyki, lub innego materiału audio, w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Natomiast One Ringback to usługa umożliwiająca zakup muzyki cyfrowej w formie halodzwonków, niezależnie od przynależności do konkretnego operatora komórkowego. Standaryzacja tej usługi odbywa się zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym. One Ringback szeroko promuje najnowsze hity muzyczne zarówno w kampaniach telewizyjnych, jak i przez media społecznościowe oraz stronę internetową www.halodzwonek.pl.
W opinii Zarządu Spółki powyższe fakty mają strategiczne znaczenie dla działalności i rozwoju Spółki.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy