Holiday Inn udoskonala obsługę gości z iLumio
15-12-2014
Zarząd Wind Mobile S.A. („Spółka”) z siedzibą w Krakowie podaje do publicznej wiadomości, że jej spółka zależna Software Mind S.A., oferująca innowacyjne rozwiązania i usługi IT, wdroży jeden ze swoich flagowych produktów - iLumio - w hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów. Umowa została podpisana 15 grudnia 2014r.
Branża hotelarska rozwija się dynamicznie i poszukuje rozwiązań, które zrewolucjonizują zarządzanie hotelem oraz wprowadzą nowy wymiar obsługi gościa hotelowego, zapewniając mu równocześnie łatwy dostęp do bogatej oferty swoich usług. Hotel Warszawa Józefów, należący do sieci Holiday Inn, wybierając iLumio gwarantuje swoim gościom sprawną obsługę oraz efektywne zarządzanie czasem personelu.
„Wdrożenie systemu iLumio, w tak prestiżowej sieci jak Holiday Inn, jest dowodem na to, że branża wypoczynkowa docenia nietuzinkowe rozwiązania i zdaje sobie sprawę z rosnących oczekiwań klienta, którym iLumio jest w stanie sprostać. Dzięki naszemu rozwiązaniu Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów będzie mógł dopasować proponowane usługi do potrzeb klientów. W rezultacie odniosą oni wrażenie, że Hotel dosłownie „czyta w ich myślach” i oferuje im dokładnie to, czego aktualnie potrzebują.” – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Zarządzający iLumio w Software Mind SA.
iLumio to nowy wymiar cyfrowej obsługi gościa, która nie ogranicza się jedynie do obsługi telewizji hotelowej. Zadaniem systemu jest kompleksowe zaopiekowanie się klientem od momentu decyzji o rezerwacji pokoju hotelowego, do opuszczenia obiektu. Każdy krok – przybycie do hotelu, zwiedzanie ośrodka, obsługa pokoju, zamawianie usług, korzystanie z dodatkowych udogodnień, aż do momentu wymeldowania – ma być dla klienta intuicyjny, czyli dający mu poczucie znajomości środowiska, w którym się porusza. Unikalną cechą iLumio jest dopasowanie do potrzeb użytkownika, w szczególności do tych, z których on sam nie zdaje sobie sprawy. Z punktu widzenia gościa hotelu jest to system, który „podpowiada” jakie rozrywki czekają na niego w obiekcie i poza nim. Z perspektywy hotelu jest to optymalny i zautomatyzowany kanał sprzedaży usług oraz komunikacji z gośćmi.
Czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn Warszawa Józefów położony jest 4 km od granic Warszawy i około 30 minut od lotniska Chopina. Obiekt dysponuje 148 pokojami, 11 salami wielofunkcyjnymi wraz z szeroką ofertą rekreacyjną dla gości indywidualnych, jak i grupowych.
Hotele Holiday Inn należą do największej na świecie sieci InterContinental Hotels Group, w której skład w 2014 roku wchodziło 4.602 hoteli, oferujących łącznie 675.982 pokoi.
W warszawskim Holiday Inn Józefów system iLumio zostanie zainstalowany we wszystkich pokojach hotelowych, zapewniając tym samym zintegrowany i wysoki standard obsługi gościa. Hotel ten nie jest pierwszym hotelem, który korzysta z rozwiązania iLumio. Do tej pory, z tego rozwiązania, skorzystały również hotele sieci Hilton Garden Inn, Puro, Best Western, a także hotele Arłamów, Mikołajki czy Grand Lubicz.
„Wdrożenie w kolejnej, jednej z największych sieci hotelowych w Polsce i na świecie, jaką jest Holiday Inn, jest dla nas bardzo istotne. Zaufanie w produkt takich gigantów hotelowych to potwierdzenie naszej wizji unikalnego produktu. Takie referencje otwierają nam drzwi na kolejne wdrożenia. Już teraz prowadzimy rozmowy u naszych zachodnich sąsiadów, jak i na bliskim Wschodzie, które będziemy chcieli sfinalizować jak najszybciej"– mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Software Mind SA i Wind Mobile SA.
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania Grupy to między innymi:
LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.
iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce.
Ringback Tones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy
Branża hotelarska rozwija się dynamicznie i poszukuje rozwiązań, które zrewolucjonizują zarządzanie hotelem oraz wprowadzą nowy wymiar obsługi gościa hotelowego, zapewniając mu równocześnie łatwy dostęp do bogatej oferty swoich usług. Hotel Warszawa Józefów, należący do sieci Holiday Inn, wybierając iLumio gwarantuje swoim gościom sprawną obsługę oraz efektywne zarządzanie czasem personelu.
„Wdrożenie systemu iLumio, w tak prestiżowej sieci jak Holiday Inn, jest dowodem na to, że branża wypoczynkowa docenia nietuzinkowe rozwiązania i zdaje sobie sprawę z rosnących oczekiwań klienta, którym iLumio jest w stanie sprostać. Dzięki naszemu rozwiązaniu Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów będzie mógł dopasować proponowane usługi do potrzeb klientów. W rezultacie odniosą oni wrażenie, że Hotel dosłownie „czyta w ich myślach” i oferuje im dokładnie to, czego aktualnie potrzebują.” – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Zarządzający iLumio w Software Mind SA.
iLumio to nowy wymiar cyfrowej obsługi gościa, która nie ogranicza się jedynie do obsługi telewizji hotelowej. Zadaniem systemu jest kompleksowe zaopiekowanie się klientem od momentu decyzji o rezerwacji pokoju hotelowego, do opuszczenia obiektu. Każdy krok – przybycie do hotelu, zwiedzanie ośrodka, obsługa pokoju, zamawianie usług, korzystanie z dodatkowych udogodnień, aż do momentu wymeldowania – ma być dla klienta intuicyjny, czyli dający mu poczucie znajomości środowiska, w którym się porusza. Unikalną cechą iLumio jest dopasowanie do potrzeb użytkownika, w szczególności do tych, z których on sam nie zdaje sobie sprawy. Z punktu widzenia gościa hotelu jest to system, który „podpowiada” jakie rozrywki czekają na niego w obiekcie i poza nim. Z perspektywy hotelu jest to optymalny i zautomatyzowany kanał sprzedaży usług oraz komunikacji z gośćmi.
Czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn Warszawa Józefów położony jest 4 km od granic Warszawy i około 30 minut od lotniska Chopina. Obiekt dysponuje 148 pokojami, 11 salami wielofunkcyjnymi wraz z szeroką ofertą rekreacyjną dla gości indywidualnych, jak i grupowych.
Hotele Holiday Inn należą do największej na świecie sieci InterContinental Hotels Group, w której skład w 2014 roku wchodziło 4.602 hoteli, oferujących łącznie 675.982 pokoi.
W warszawskim Holiday Inn Józefów system iLumio zostanie zainstalowany we wszystkich pokojach hotelowych, zapewniając tym samym zintegrowany i wysoki standard obsługi gościa. Hotel ten nie jest pierwszym hotelem, który korzysta z rozwiązania iLumio. Do tej pory, z tego rozwiązania, skorzystały również hotele sieci Hilton Garden Inn, Puro, Best Western, a także hotele Arłamów, Mikołajki czy Grand Lubicz.
„Wdrożenie w kolejnej, jednej z największych sieci hotelowych w Polsce i na świecie, jaką jest Holiday Inn, jest dla nas bardzo istotne. Zaufanie w produkt takich gigantów hotelowych to potwierdzenie naszej wizji unikalnego produktu. Takie referencje otwierają nam drzwi na kolejne wdrożenia. Już teraz prowadzimy rozmowy u naszych zachodnich sąsiadów, jak i na bliskim Wschodzie, które będziemy chcieli sfinalizować jak najszybciej"– mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Software Mind SA i Wind Mobile SA.
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania Grupy to między innymi:
LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.
iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce.
Ringback Tones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy