Kolejne wdrożenie iLumio dla sieci PURO Hotels
26-02-2015
Zarząd Wind Mobile S.A. („Spółka") z siedzibą w Krakowie, podaje do publicznej wiadomości, iż system iLumio - produkt Software Mind, spółki grupy Wind Mobile - został uruchomiony w Hotelu PURO Gdańsk. Jest to już trzecie wdrożenie dla sieci PURO Hotels.
Już od kilku miesięcy klienci PURO Hotels korzystają z udogodnień iLumio w hotelach w Krakowie i Poznaniu, a od marca dołączy do nich również hotel w Gdańsku. System będzie dostępny zarówno z poziomu telewizora pokojowego, jak i tabletu multimedialnego, które w nowoczesny sposób umożliwią sterowanie automatyką pokoju, oglądanie wysokiej jakości telewizji wraz z przeglądarką internetową, składanie zamówień w room service czy komunikację hotelu z gościem. Grafika obu systemów została w pełni dostosowana do brandu sieci Puro.
„Naszym zadaniem jest spełnienie oczekiwań gościa i zagwarantowanie mu pobytu w hotelu na najwyższym poziomie. Dzięki iLumio jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Wdrożony system sprawdził się już w Krakowie i Poznaniu, gdzie odnotowaliśmy zwiększone zainteresowanie proponowanymi przez nas usługami oraz bardzo pozytywną reakcję ze strony gości, którzy z ogromnym entuzjazmem przyjęli nowy, cyfrowy wymiar obsługi.”– mówi Piotr Kłak, IT Manager PURO Hotels.
Przyjazny i innowacyjny interfejs oraz szeroka paleta funkcjonalności wprowadzają gości hotelu w nowoczesny wymiar relaksu i swobody. System został zainstalowany w 94 pokojach. Do obsługi każdego punktu hotelowego z iLumio został przygotowany tablet, za pomocą którego można dowolnie sterować ustawieniami w pokoju m.in.: natężeniem światła, klimatyzacją, temperaturą, roletami czy systemem TV. Dzięki temu gość ma możliwość stworzenia komfortowych, ulubionych dla siebie warunków, a co za tym idzie – okazję do kompleksowego odpoczynku, co przekłada się na satysfakcję z pobytu w Hotelu PURO. iLumio to udogodnienie również dla hotelu, który ma kompletną informację i narzędzie do tego, aby sprawnie zarządzać ofertą hotelu, pracą swojego personelu oraz komunikować się z klientami. Hotele, które zainwestowały w system iLumio już w pierwszych miesiącach po wdrożeniu odnotowały 39% wzrost sprzedaży usług oraz zyskały 3% więcej rezerwacji w porównaniu z wynikami z lat ubiegłych.
„Aktualne trendy w branży hotelarskiej oraz rosnące oczekiwania klienta wyznaczają pewien standard, na który system iLumio jest odpowiedzią. Coraz więcej managerów hoteli zdaje sobie z sprawę z zapotrzebowania na rozwiązanie, które kompleksowo pomoże w profesjonalnym zarządzaniu hotelem. Na polskim rynku mamy ok. 300 hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych, które pretendują do miana nowoczesnych ośrodków, a tym samym są potencjalnym kandydatem do wdrożenia naszego rozwiązania.”– mówi Justyna Michalczyk, General Manager iLumio.
Sieć PURO Hotels należy do norweskiej grupy kapitałowej Genfer. W Polsce jak dotąd powstały 4 obiekty PURO: Wrocław, Kraków, Poznań i Gdańsk. Ideą grupy jest stworzenie sieci inteligentnych hoteli, które maksymalnie skrócą czas obsługi gościa oraz zapewnią mu luksusową obsługę w przystępnej cenie, zgodnie z jego oczekiwaniami.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy
Już od kilku miesięcy klienci PURO Hotels korzystają z udogodnień iLumio w hotelach w Krakowie i Poznaniu, a od marca dołączy do nich również hotel w Gdańsku. System będzie dostępny zarówno z poziomu telewizora pokojowego, jak i tabletu multimedialnego, które w nowoczesny sposób umożliwią sterowanie automatyką pokoju, oglądanie wysokiej jakości telewizji wraz z przeglądarką internetową, składanie zamówień w room service czy komunikację hotelu z gościem. Grafika obu systemów została w pełni dostosowana do brandu sieci Puro.
„Naszym zadaniem jest spełnienie oczekiwań gościa i zagwarantowanie mu pobytu w hotelu na najwyższym poziomie. Dzięki iLumio jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Wdrożony system sprawdził się już w Krakowie i Poznaniu, gdzie odnotowaliśmy zwiększone zainteresowanie proponowanymi przez nas usługami oraz bardzo pozytywną reakcję ze strony gości, którzy z ogromnym entuzjazmem przyjęli nowy, cyfrowy wymiar obsługi.”– mówi Piotr Kłak, IT Manager PURO Hotels.
Przyjazny i innowacyjny interfejs oraz szeroka paleta funkcjonalności wprowadzają gości hotelu w nowoczesny wymiar relaksu i swobody. System został zainstalowany w 94 pokojach. Do obsługi każdego punktu hotelowego z iLumio został przygotowany tablet, za pomocą którego można dowolnie sterować ustawieniami w pokoju m.in.: natężeniem światła, klimatyzacją, temperaturą, roletami czy systemem TV. Dzięki temu gość ma możliwość stworzenia komfortowych, ulubionych dla siebie warunków, a co za tym idzie – okazję do kompleksowego odpoczynku, co przekłada się na satysfakcję z pobytu w Hotelu PURO. iLumio to udogodnienie również dla hotelu, który ma kompletną informację i narzędzie do tego, aby sprawnie zarządzać ofertą hotelu, pracą swojego personelu oraz komunikować się z klientami. Hotele, które zainwestowały w system iLumio już w pierwszych miesiącach po wdrożeniu odnotowały 39% wzrost sprzedaży usług oraz zyskały 3% więcej rezerwacji w porównaniu z wynikami z lat ubiegłych.
„Aktualne trendy w branży hotelarskiej oraz rosnące oczekiwania klienta wyznaczają pewien standard, na który system iLumio jest odpowiedzią. Coraz więcej managerów hoteli zdaje sobie z sprawę z zapotrzebowania na rozwiązanie, które kompleksowo pomoże w profesjonalnym zarządzaniu hotelem. Na polskim rynku mamy ok. 300 hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych, które pretendują do miana nowoczesnych ośrodków, a tym samym są potencjalnym kandydatem do wdrożenia naszego rozwiązania.”– mówi Justyna Michalczyk, General Manager iLumio.
Sieć PURO Hotels należy do norweskiej grupy kapitałowej Genfer. W Polsce jak dotąd powstały 4 obiekty PURO: Wrocław, Kraków, Poznań i Gdańsk. Ideą grupy jest stworzenie sieci inteligentnych hoteli, które maksymalnie skrócą czas obsługi gościa oraz zapewnią mu luksusową obsługę w przystępnej cenie, zgodnie z jego oczekiwaniami.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy