Grupa Wind Mobile podpisała umowę dotyczącą strategicznego partnerstwa z amerykańskim NAMU
16-04-2015
Zarząd Wind Mobile S.A. („Spółka") z siedzibą w Krakowie, pragnie poinformować, iż Software Mind S.A., spółka Grupy Wind Mobile, podpisała umowę na strategiczne partnerstwo z amerykańskim NAMU Systems.
Zgodnie z umową, LiveBank - najbardziej rozwinięta w skali globalnej platforma wirtualnej obsługi klientów banków - będzie stanowić jeden z filarów rozwiązań mobilnych oferowanych przez NAMU Systems globalnym bankom detalicznym. NAMU dostarcza bankom i innym podmiotom finansowym, w tym emitentom kart płatniczych, systemy informatyczne oferowane pod własną marką. Produkt w obecnej formie składa się z platformy (serwer / chmura) oraz aplikacji na telefony komórkowe. Podczas korzystania z aplikacji NAMU, klienci banków i użytkownicy kart płatniczych mogą zarządzać swoimi kontami w prosty i przyjazny sposób, zgodny z najnowszymi standardami znanymi z mediów społecznościowych i przeglądarek internetowych. Dzięki platformie LiveBank mają także możliwość bezpośredniej konsultacji wideo z doradcą banku.
Kontrakt wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju sprzedaży produktów własnych, w szczególności poprzez ich komercjalizację na rynkach zagranicznych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z NAMU Systems. Mimo relatywnie krótkiej obecności na rynku, firma stworzyła bardzo nowoczesny produkt, który co dla nas najistotniejsze, odnosi sukcesy i wzbudza duże zainteresowanie branży bankowej na świecie. Natomiast nasz LiveBank to obsługa klienta przyszłości, która idealnie wkomponowuje się w strategię NAMU. Jestem przekonany, że kompatybilność obu aplikacji będzie przynosiła maksymalną satysfakcję użytkownikom.” – powiedział Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Wind Mobile.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy
Zgodnie z umową, LiveBank - najbardziej rozwinięta w skali globalnej platforma wirtualnej obsługi klientów banków - będzie stanowić jeden z filarów rozwiązań mobilnych oferowanych przez NAMU Systems globalnym bankom detalicznym. NAMU dostarcza bankom i innym podmiotom finansowym, w tym emitentom kart płatniczych, systemy informatyczne oferowane pod własną marką. Produkt w obecnej formie składa się z platformy (serwer / chmura) oraz aplikacji na telefony komórkowe. Podczas korzystania z aplikacji NAMU, klienci banków i użytkownicy kart płatniczych mogą zarządzać swoimi kontami w prosty i przyjazny sposób, zgodny z najnowszymi standardami znanymi z mediów społecznościowych i przeglądarek internetowych. Dzięki platformie LiveBank mają także możliwość bezpośredniej konsultacji wideo z doradcą banku.
Kontrakt wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju sprzedaży produktów własnych, w szczególności poprzez ich komercjalizację na rynkach zagranicznych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z NAMU Systems. Mimo relatywnie krótkiej obecności na rynku, firma stworzyła bardzo nowoczesny produkt, który co dla nas najistotniejsze, odnosi sukcesy i wzbudza duże zainteresowanie branży bankowej na świecie. Natomiast nasz LiveBank to obsługa klienta przyszłości, która idealnie wkomponowuje się w strategię NAMU. Jestem przekonany, że kompatybilność obu aplikacji będzie przynosiła maksymalną satysfakcję użytkownikom.” – powiedział Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Wind Mobile.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy